Steun jouw klasgenootje

Is jouw klasgenootje getroffen door een levensbedreigende ziekte en willen jullie met de klas iets doen ter ondersteuning of heeft hij/zij een bijzondere wens waar wij jullie bij kunnen ondersteunen, neem dan contact met ons op

Wat kunnen wij doen

Stichting Kinderidee betrekt de ideeën van kinderen bij de uitvoering van specifieke ondersteuning. De kijkrichting van een kind is vaak anders dan die van een volwassene. Wanneer een kind de diagnose van een levensbedreigende ziekte krijgt kan het vaak langere tijd niet op school aanwezig zijn waardoor het kind zijn vriendjes en vriendinnetjes uit de klas moet missen en ook alle leuke dingen die zij samen ondernemen. Stichting Kinderidee ondersteund leuke ideeën van klasgenootjes die iets willen betekenen voor het zieke kind.
Er is veel mogelijk zowel praktisch als financieel!  Voor het zieke kind is het bijzonder leuk wanneer hij/zij met iets leuks verrast wordt door de eigen leeftijdsgenootjes.

Ken je een kind wat deze steun kan gebruiken laat het ons dan weten en wij zullen samen met jullie een verrassing op maat verzorgen!

Wil je hier meer informatie over of wil je meedoen met dit prachtige initiatief stuur ons dan een mailtje of vul het aanmeldformulier in, wij nemen dan contact met je op!