Momenteel is het helaas niet mogelijk om je aan te melden als gezin, dit ivm een wachtlijst.

Happy Home vakantie

Omdat er ruimte is om meer gezinnen een vakantie aan te bieden komt Stichting Kinderidee met een nieuw concept ‘Happy Home’. Happy Home vakanties zijn op dezelfde geweldige locaties als de andere vakantieweken van Stichting Kinderidee.
De Happy Home vakanties zijn vakanties zonder dagelijkse begeleiding van vrijwilligers.
Op vakantie gaan kan voor sommige gezinnen erg lastig zijn. Daarom kiest Stichting Kinderidee voor zes persoonsbungalows zodat, wanneer daar behoefte aan is, opa’s en oma’s ook mee kunnen gaan ter ondersteuning. De bungalows staan heerlijk in de bossen en aan het water. Tijdens het verblijf kan er gratis gebruik worden gemaakt van het Safaripark, Speelland (seizoen gebonden) en het binnenzwembad.
Mochten jullie er even tussenuit willen dan kan dat dus!!

Voor wie is het?!

‘Happy Home’ van Stichting Kinderidee is bedoelt voor gezinnen met kinderen met een ernstige of levensbedreigende ziekte, die zonder intensieve begeleiding van vrijwilligers op vakantie kunnen. Door in een rustige omgeving te zijn met veel mogelijkheden, kan het gezin in deze zware tijd weer de batterijen opladen en weer even een gezin zijn met een lach.
Deze vakantieweken worden geheel verzorgd door Stichting Kinderidee. Er zijn dus geen kosten aan verbonden! Elk gezin krijgt een eigen Bungalow voor maximaal zes personen, waar de bezetting naar eigen wens ingevuld mag worden. Bij aankomst is de Bungalow gezellig gemaakt volgens de principes van Stichting Kinderidee en kunnen de gezinnen van harte gaan genieten. Voor handdoeken- en lakenpakketten is tevens gezorgd.

De KinderideeBox

De Kinderideebox staat bij aankomst voor jullie klaar in jullie Bungalow. Hierin vind je er o.a. een gezelschapsspel, knutselattributen, iets lekkers en een verrassing voor de kinderen.

Toelatingscriteria

De belangrijkste toelatingscriteria die we hanteren, liggen op het medisch vlak. Daarnaast zijn er een aantal meer algemene criteria zoals het leeftijdscriterium van 0 tot en met 16 jaar en alle oncologische aandoeningen tot uiterlijk 6 maanden na bereiken van remissie

Bungalow faciliteiten
Een ruime, luxe en compleet ingerichte bungalow met ideale ligging